خرید آجر سفال درجه یک و ارزان

آجر سفال ارزان رشت

آجر سفال ارزان رشت


آجر سفال درجه یک

آجر سفال یا همان تیغه سفالی یکی از پر مصرف ترین متریال های ساختمانی است. این محصول بیشترین کاربرد را در تیغه های ساختمان، چه تیغه های داخلی و چه دیوارهای خارجی ساختمان است. لذا تهیه آجر سفال ارزان می تواند نقش مؤثری در کاهش هزینه های ساختمان داشته باشد. ولی باید توجه داشت که مصالح ارزان ولی با کیفیت تهیه نمود. شرکت سنگاج سعی نموده تا با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را با مناسب ترین قیمت برای شما فراهم کند. با تنوع موجود در محصولات ما حتماً محصول مورد نظر خود را در فروشگاه ما خواهید یافت. اگر نیاز به راهنمایی در امر خرید داشتید حتماً با مشاوران ما تماس بگیرید.

آجر سفال
آجر سفال

دیوار خارجی

آجر های مناسب برای دیواره های بیرونی آجر سفال 15*20 و 20*20 هستند. اگر در شرایط جوی نامناسبی (خیلی گرم یا خیلی سرد) هستید می توانید از آجر سفال فوم دار استفاده کنید. محصولات فوم دار در ابعاد 20*20*15 سانتی متر، 20*20*20 سانتی متر و 20*38*15 سانتی متر موجود می باشد.

دیوار داخلی

تیغه سفالی مناسب برای تیغه های داخلی آجر 10 سانتی و 8 سانتی است. اگر فضای زیادی ندارید، برای صرفه جویی در فضا می توانید از تیغه سفالی 7 سانتی یا محصول جدید کارخانه آجر سفال اصفهان، آجر سفال 5/5 سانتی استفاده کنید. این محصول جایگزین مناسبی برای آجر لفتون 5/5 سانتی می باشد.

آجر سفال
آجر سفال

مراحل تولید انواع آجر سفال

  1.  استخراج مواد خام از زمین : در این مرحله ابتدا کیفیت خاک مورد نظر مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت داشتن کیفیت مطلوب استخراج می گردد.
  2.  آماده سازی خاک: در این مرحله ابتدا کلوخ و سنگ ها از خاک جدا گردیده و مواد سخت دیگر در آسیاب خورد شده تا ذره بندی به درجه استاندارد برسد و در جاهای مخصوص خود نگهداری می گردد.
  3.  تولید قالب آجر سفال : این مرحله به دو صورت می باشد. 3-1 – تولید آجر سفال به صورت خشک : که در این حالت خاک به حدی فشرده می شود که هیچ گونه خلل و فرجی در آن وجود نداشته باشد. در واقع داخل قالب فشرده می شود .درصد رطوبت در این حالت بسیار کم می باشد. 3-2- تولید آجر سفال به صورت تر : در این حالت خاک به دست آمده به روش بالا به گل تبدیل گردیده و به دستگاه قالب گیری منتقل میگردد و گل فرم دهی میگردد.و بعد از آن وارد دستگاه برش شده و به اندازه های مورد نیاز و معمول برش می خورد.و بعد از آن وارد دستگاه خشک کن گردیده تا رطوبت آن به حد نصاب رسیده و آماده قرار گرفتن در کوره شود.اگر خشت ها ها وارد خشک کن نشود بخاطر وجود رطوبت زیاد خشت ترک خورده و خراب می گردد.
  4. گذاشتن در کوره و پختن خشت ها : در این مرحله خشت ها در کوره گذاشته می شود و حرارت بسیار بالا رفته و سپس خشت ها پخته می شوند، سپس کوره را خاموش کرده و بعد از سرد شدن ، خشت ها بارگیری شده و انبار میگردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تماسمحصولاتارتباط با ما