قیمت آجر سفال کرج

آجر سفال کرج چیست؟

آجر سفال کرج چیست؟


آجر سفال کرج را به قیمت کارخانه از سایت تجاری آجر سفال بدون واسطه خریداری نمایید. سفال کرج در انواع سقفی و دیواری تولید میشد که به بررسی آن میپردازیم.

بلوک سفال کرج

سفال یک نوع مصالح ساختمانی است که در قدیم برای دیوار کشی ساختمان از آن استفاده می کردند. در ساختمان سازی  برای ساختمان های نسل جدید آجر های دیوارکشی و تیغه کشی بنام آجر و تیغه سفالی تولید می گردد. خاک رس  مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آجر است ، در اصلاح عمومی به طور کلی به این نوع آجر، آجر سفال می گویند.

آجر سفال کرج
آجر سفال کرج

آجر سفال دیواری کرج

در گذشته به جای سفال تیغه ای ، آجر های توکار نقش دیوار باربر را داشته و سقف ها بر روی دیوار ها استوار بودند. اما رفته رفته با افزایش طبقات ساختمانها و نیز به دلیل سنگین بودن وزن آجر های توکار قدیمی، دیوار باربر جای خود را به اسکلت های بتنی یا فلزی دادند . نیز آجر های توکار جای خود را به تیغه وسفال که نقش جداکننده ها را داشتند ، داده اند.تیغه یا سفال نوعی جداکننده دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان محسوب می شود.

ارزش تیغه سفالی

این محصول که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند و هم عایقی صوتی در دیوار داخلی و بیرونی محسوب می شود و هم دوام زیادی دارند و آب را به خود جذب نمی کنند (نفوذ آب به داخل مصالح ساختمانی موجب ترک خوردن می شود.) تحولی در مصالح ساختمانی به وجود آورده و یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی به حساب می آید.

تراکم بالای تیغه های سفالی و محکم بودن به نسبت دیگر تیغه ها، حمل و نقل راحت و آسان به دلیل قالب استاندارد و شیار لبه نیز از دیگر مزایای تیغه سفالی محسوب می شود.

آجر سفال کرج
آجر سفال کرج

آجر سفال سقفی کرج

در صنعت ساخت و ساز ساختمان بلوک‌های سقفی قطعاتی از سفال هستند به پهنای 40و 50و 60سانتی متر و ارتفاع ۲۰تا ۲۵سانتی متر و درازای ۲۰تا ۲۵سانتی متر که دارای لبه‌ی مخصوصی می‌باشند که روی تیرچه قرار می‌گیرد. مورد مصرف آن فقط در ساختن سقف‌های تیرچه بلوک می‌باشد و به علت سوراخ هایی که در حجم آن ایجاد شده، وزن آن بسیار سبک است و تحمل باربری ندارد. در سقف، تیرچه بلوک فقط به جای قالب کار می‌کند که بتن روی سقف را تا زمان سخت شدن نگه دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تماسمحصولاتارتباط با ما