سفال سقفی درجه یک

سفال سقفی درجه یک


سفال سقفی درجه یک و باکیفیت را به قیمت کارخانه میتوانید از سایت تجاری آجر سفال خرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بلوک سقفی چیست و چه کاربردی دارد؟

اطلاعاتی درباره کارخانه

بلوک سفالی که به آجر سفالی نیز مشهور است یکی از پر مصرف ترین نوع مصالح سنتی در دیوارچینی های ساختمان است. بلوک سفالی از خاک رس و آب در قالب‌های سوراخدار در اشکال و ابعاد مختلف تولید می‌شود. بلوک های سفالی یکی از پر مصرف ترین و حائز اهمیت ترین مصالح ساختمانی در صنعت ساختمان سازی می باشد. به طور معمول به دو صورت مورد استفاده ی ساختمان سازان در صنعت ساخت و ساز قرار می گیرد. اول بلوک ، که در سقف ساختمان از آن استفاده می شود که معمولا با نام سقف تیرچه بلوک آن را می شناسیم و دوم بلوک های سفالی دیواری که در ساخت دیوارها از آن ها استفاده می شود.

سفال سقفی
سفال سقفی

کاربرد بلوک سقفی

جنس بلوك هاي سفالي سقفي از سفال مي باشد . اين بلوك ها به صورت تو خالي و مشبك در اندازه هاي مختلف در بازار عرضه شده و مورد استفاده ي ساختمان سازان قرار مي گيرد . بلوك هاي سفالي سقفي در حقيقت فاصله ي بين دو تيرچه را در سقف پوشش مي دهند. گاه ساختمان سازان بلوك هاي فومي و يا سيماني را جايگزين اين نوع بلوك در اجراي سقف در پروژه های خود مي كنند.

نقش اصلی بلوک های سفالی در سقف ساختمان

بلوک های سفالی به منظور یک عوامل پرکننده در مابین دو تیرچه در سقف مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این بلوک ها از سفال بوده به صورت توخالی در بازار عرضه می شوند. به طور کلی باید گفت که بلوک سفالی  یک مصالح پوششی در سقف می باشد.

سفال سقفی
سفال سقفی

چند مزایای مهم دراستفاده از بلوک های سفالی در ساختمان سازی :

مزایای مهم در استفاده از بلوک های سفالی در ساختمان سازی – بلوک عایقی مناسب در مقابل صدا و حرارت هستند . – بلوک های سفالی مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی دارند و به راحتی در مقابل آتش سوزی تغییر شکل نخواهند داد . – هم بستگی مناسب بلوک های سفالی با ملات در اجرا . – استفاده از بلوک های سفالی هم در دیوار چینی و هم در سقف چینی . – بلوک های سفالی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند و می توانند توجه ساختمان سازان را در این راستا جلب کنند . – بلوک های سفالی دارای ابعاد مشخص و یکسانی هستند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تماسمحصولاتارتباط با ما