قیمت سفال تیغه هشتگرد ارزان

ابعاد آجر سفال دیواری

ابعاد آجر سفال دیواری


یغه هشتگرد را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت از نزدیکترین کارخانه از سایت تجاری آجر سفال خریداری نمایید.

آجر سفال

خاک رسی و خاک سفال مواد خام اولیه مورد استفاده در ساخت آجر است، که در اصطلاح عام به طور کلی به این نوع آجر، آجر سفال می گویند. آجر سفالی بخشی از مصالح ساختمانی می باشد که بیش از دیر باز افراد برای دیوار چینی و دیوار کشی ساختمان ها و منازل خود از آن استفاده می کردند.

کاربرد

این دسته از آجرهای رسی از نظر ساخت، شکل و رنگ و مشخصات فنی در نهایت دقت تهیه می گردند و بسته به شکل آنها در نقاط مختلف ساختمان استفاده می شوند. به علت جذب کم آب در آجرهای سفالی به منظور چسبندگی مناسب با ملات انواع سوراخ دار آنها را مورد استفاده قرار می دهند. از دیگر خواص آنها سبکی است که باعث بالا رفتن سرعت اجرا می شود. به علت سطح یکپارچه و یکنواخت آنها برای نمای آجری، نوع سفالی پیشنهاد می شود.

آجر سفال هشتگرد
آجر سفال هشتگرد

تیغه سفال هشتگرد

گروهی از مصالح هستند که به صورت صنعتی تولید و جایگزین سنگ شده اند و درحقیقت سنگ ساخته دست بشر هستند ، سنگی دگرگون که از تغییر وضعیت خشت پدید میآید . این گروه از مصالح که اولین تولید صنعتی و انبوه مصالح ساختمانی به دست بشر به شمار می‌آیند براساس نوع مواداولیه ، روند تولید و محل مصرف به انواع متنوعی تقسیم می شوند . سفال رسی که اولین و فراوان ترین آنها هستند قدمت چندهزار ساله دارند .

آجر سفال هشتگرد
آجر سفال هشتگرد

سفال با سه روش متفاوت ساخته می شود، که این سه روش عبارتند از :

آجر قالبی

کارآمدترین و کم هزینه ترین روش می باشد ، بنابراین آجر قالبی از نظر خرید آجر سفال کمترین هزینه را در برخواهد داشت

آجر های دست ساز

آجر های دست ساز سفالی توسط اشخاص انجام می شود با این صورت که گل سفال در قالب های ریخته و بعد خشک می شوند و ویژگی های دیگر آجر می توان با استفاده از روش های مختلفی ایجاد شود.

آجر سفال صنعتی

آجر سفال صنعتی از لحاظ رنگ شبیه آجر سفال دستی می باشد با این تفاوت که ویژگی های ظاهری در طرح نمایان است. تولید کنندگان از مواد دیگری برای ساخت آجر استفاده می کنند ولی ماده اصلی آجر واقعی خاک رس می باشد.

آجر سفال هشتگرد
آجر سفال هشتگرد

15 سانتی

ابعاد سفال هشتگرد ۱۵ در حالت استاندارد ۲۰ در ۲۰ در ۱۵ می باشد. اما در بازار بیشتر در اندازه حدود ۱۸.5 در 19 در ۱۳.5 تولید می شود و تقاضای بازار هم بیشتر همین اندازه است. بنابراین قبل از خرید برای محاسبه تعداد مورد نیاز حتما سایز دقیق را از فروشنده سوال کنید تا دچار مشکل نشوید.

10 سانتی

ابعاد ۱۰ در حالت استاندارد ۲۰ در ۲۰ در ۱۰ می باشد. اما در بازار بیشتر در اندازه حدود ۱۸.5 در 19 در ۸.5 تولید می شود و تقاضای بازار هم بیشتر همین اندازه است. چون هم در بحث سبک سازی دارای وزن کمتری است و هم با قیمت های مناسبتری یافت می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تماسمحصولاتارتباط با ما