تیغه سفالی 15 با کیفیت

تیغه و سفال

تیغه و سفال


تیغه سفالی 15 سانتی یا آجر سفال دیواری 15 سانتی که انتخاب مناسبی برای دیوار چینی داخلی و خارجی است را با بهترین کیفیت از ما بخواهید

آجر سفال تیغه دیواری ۱۵*۲۰*۲۰

آجر سفال تیغه دیواری ، نوعی بلوک است که برای ساخت آن از خاک رس استفاده می‌شود. پس از آماده سازی و پرس گِل و عبور از قالب‌ و بُرش‌ خشت ها، آنها را به قسمت خشک کن می فرستند و سپس در کوره هایی با دمای ۹۰۰ درجه سانتی گراد می پزند. این عملیات به صورت صنعتی بوده و با ماشین‌آلات تمام اتوماتیک انجام می‌شود . بلوک‌های سفالی در بخش‌های غیر باربر ساختمانمانند تیغه چینی دیوار های اتاق ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. بلوک‌های سفالی در انواع سفال تیغه دیواری و سفال سقفی (تیرچه بلوک سقف ) مورد استفاده قرار می‌گیرند. آجر سفال تیغه اصفهان در ابعاد ۱۵*۲۰*۲۰ و همچنین ابعاد ۱۰*۲۰*۲۰ و ۷*۲۰*۲۰ تولید شده و به بازار مصرف عرضه می گردد .

تیغه سفالی 15
تیغه سفالی 15

تیغه سفالی 15

سفال تیغه 15 با وزن تقریبی 3 کیلوگرم جهت جداکردن دیواره های داخلی و پیرامون ساختمان ها با ضخامت بیشتر استفاده می شود. با توجه به سنگین بودن آجر های توکار قدیمی و افزایش تعداد طبقات استفاده از این تیغه سفال گسترش یافته است. در ساختمانها بیشترین نفوذ صدا و تبادل حرارت از دیوار های پیرامونی ساختمان می باشد و از این رو سفال 15 می تواند با قطر زیاد خود نقش مهمی در کاهش این تبادل صدا و حرارت را بازی کند .

تیغه سفالی 15
تیغه سفالی 15

کاربرد تیغه سفالی 15:

از این روی جهت دیوارهای پیرامونی ساختمانها و یا اتاقهایی که از درجه حفاظتی بالاتری برخوردار هستند ، استفاده از تیغه 15 توصیه می گردد. از مزایای دیگر سفال 15 علاوه بر قیمت مناسب می توان به عایق بودن آن در مقابل تبادل حرارت و صدا، اشاره کنیم.  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تماسمحصولاتارتباط با ما