خرید بی واسطه انواع آجر سفال ارزان

آجر سفال در رشت

آجر سفال در رشت


خرید بی واسطه انواع آجر سفال ازین پس از سایت تجاری آجر سفال امکان پذیر است. جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آجر سفال چیست؟و در چه مراحلی از ساخت و ساز کاربرد دارد؟

آجر سفال نوعی محصول سفالی است که به صورت استاندارد برای ساخت و ساز استفاده می شود.
آجرسفال گروهی از محصولات ساختمانی است که به صورت صنعتی تولید شده و جایگزین سنگ شده است.
آجر سفال به صورت دستی و صنعتی تولید می شود که ماده اصلی آن خاک رس, سیل یا ترکیبی از این دو
می باشدکه در کوره پخته می شود تا دوام و سختی کافی را داشته باشد

آجر سفال به شکل مکعب مستطیل توپر , سوراخدار, توخالی و قطعات نازک تولید می شود.
آجر سفال را برای ساختن دیوار های باربر, تیغه های جداکننده, طاق ضربی بین تیرآهن ها, نمای خارجی و داخلی و سقف های تیرچه بلوک به کار می برند.
برای استفاده در کف ساختمان ها از آجرسفال بزرگتری با نام ختائی بهره می برندکه سایز آن به بزرگی 25*25*5   یا بزرگتر می باشد.
درحال حاضر بیشترین کاربرد آجرسفال در مرحله دیوارچینی برای ساختن تیغه های جداکننده می باشد که برای اجرای آن از بلوک های سوراخ دار استفاده می شود.

بلوک سفالی, مزایا و معایب آن

یکی از دلایل مهمی که سازندگان استفاده از بلوک سفالی را به بلوک های سیمانی و هبلکس و…ترجیح می دهند, ارزان بودن آن است. خرید بی واسطه انواع آجر سفال بسیار مهم است. قیمت پایین این مصالح ساختمانی اصلی ترین مزیت بلوک سفالی می باشد. از دیگر مزایای بلوک سفالی یا آجر سفال می توان مقاوم بودن در برابر آتش, عایق بودن, استحکام کافی و اتصال مناسب به سازه های فلزی و بتنی را نام برد.
آجرسفال معایبی هم دارد که از مهمترین آنها امکان بروز ترک در سطح گچ , وزن سنگین بلوک ها, زمان اجرای طولانی و نیاز به لایه ضخیم تر گچ و خاک است.

قیمت آجرسفال, پرسنل موردنیاز و مدت زمان اجرا

هزینه استفاده از آجرسفال به 3بخش دستمزد اجرا, هزینه بلوک های سفالی و هزینه حمل تقسیم می شود.بلوک های سفالی هم به نسبت ابعادی که دارند قیمت های متفاوتی دارند.هزینه حمل بارئهم متناسب با مسیر , مسافت و مقدار بار متفاوت می باشد.

با توجه به نوع اجرا و ساختمان موردنظر تعداد پرسنل متغیر است , ولی حداقل 3تا4 نفر شامل یک استادکار و 2تا3 کارگر مورد نیاز است.بعد از شروع کار با توجه به سرعت پیشرفت می توان تعداد پرسنل را افزایش داد.به طور میانگین هر گروه 3تا4 نفره می توانند در روز 40 متر مربع را با آجرسفال دیوارچینی کنند.

ابعاد تیغه سفالی

خرید بی واسطه انواع آجر سفال

در پایان شما می توانید آجرسفال یا بلوک سفالی مورد نیاز خود را از تامین کنندگان سایت آجر سفال با صرف کمترین زمان و کمترین هزینه تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تماسمحصولاتارتباط با ما